Аукціони у процедурах банкрутства

З 21.10.2019 набув чинності Кодекс України з процедур банкрутства від 18.10.2018 № 2597-VIII (далі – Кодекс) в частині продажу майна боржників на електронних аукціонах (розділ 5 Кодексу)

Порядок проведення самих електронних аукціонів врегульований у постанові Кабінету Міністрів України № 865 від 02.10.2019 «Питання функціонування електронної торгової системи з продажу майна боржників у справах про банкрутство (неплатоспроможність)» (далі – Постанова)
Кодекс спрямований на врегулювання платоспроможності, як юридичних так і фізичних осіб, забезпечення прозорого продажу їх майна на відкритих та загальнодоступних умовах

Як відбувається продаж майна боржників на електронних аукціонах?
Арбітражний керуючий отримує згоду на продаж майна боржника, визначає його початкову вартість 
Надалі він отримує доступ до електронної торговій системи Prozorro.Продажі через акредитований електронний майданчик
Після здійснюється формування та публікація лоту в системі відповідно до вимог Кодексу та Постанови
З моменту публікації і до проведення електронного аукціону арбітражний керуючий надає відповіді на питання учасників
Зацікавлені користувачі подають заявки, сплачують гарантійні внески та приймають участь у самих аукціонах
За результатами проведення аукціону формується протокол, який підписується переможцем та оператором майданчика переможця
Результатам успішно проведених торгів є акт про придбання майна на аукціоні, який завантажується в систему
Реалізація майна боржників на електронних аукціонах йде в ногу із загальною тенденцією ринку продажів на конкуретних, відкритих та загальнодоступних засадах.

Які переваги для учасників?
Це можливість віддалено користуватися сервісам електронної системи, оперативно прийняти участь у торгах та спостерігати перебігом їх процедури
В свою чергу арбітражні керуючі зможуть забезпечити реалізацію майна за найбільш привабливою ціною з метою задоволення вимог кредиторів та відновлення платоспроможності боржника

Що ми пропонуємо – оперативний, своєчасний та якісний сервіс для Вашого доступу до електронної системи, наші спеціалісти допоможуть вам у разі виникненні будь-яких питань. Ми розуміємо специфіку таких торгів та готові надати Вам повну підтримку в ході проведення електронних аукціонів для Ваших успішних продажів і перемог.

1. Підписання договору з оператором електронного майданчика ТОВ «НАЦІОНАЛЬНА ЕЛЕКТРОННА БІРЖА» про надання доступу до електронної торгової системи
! Такий договір є безкоштовним для арбітражного керуючого та викладений відповідно до вимог Кодексу та Постанови, а з його умовами Ви можете ознайомитися у наших спеціалістів 044 585-00-96

2. Крок пройти реєстрацію на електронному майданчику за посиланням https://neb.org.ua/register: заповнити усі необхідні поля форми, надати підтверджуючі документи та запитувані підтвердження (згоду) і нарешті – отримати доступ до особистого кабінету арбітражного керуючого

3. Після отримання доступу арбітражним керуючим до електронної системи – присвоїти лоту унікальний номер. Цей номер буде ідентифікатором для пошуку в системі активів.

4. Сформувати сам лот у системі. Лот формується за типом, найменуванням та категорією відповідно до класифікації у системі. Звертаємо увагу, що Кодексом та Постановою передбачені вимоги до необхідної інформації, яка має бути зазначена в оголошенні про проведення аукціону, як загалом так і для кожного окремого виду майна.

5. Завантаження оголошення до системи. При цьому арбітражний керуючий визначає дату і строк проведення аукціону, що відраховується з моменту опублікування оголошення про проведення аукціону в системі з урахуванням початкової ціни майна
Ми додатково рекомендуємо доповнювати оголошення не тільки вичерпною інформацією щодо стосується умов продажу, вимог до покупців та особливостей відчуження, але й розмістити декілька фотографій. Також не зайвим буде чіткість опису активу в заголовку самого об’єкту.

6. З моменту опублікування оголошення і до проведення аукціону арбітражний керуючий може вносити зміни до оголошення, надавати відповіді на питання учасників.
При цьому актуальні контакти в оголошенні, активний зв’язок з потенційними покупцями та оперативні відповіді на їх питання, можливість ознайомлення з активом збільшують шанси продажу майна за найбільш привабливою ціною на конкурентних засадах.

Спеціалісти ТОВ «НАЦІОНАЛЬНА ЕЛЕКТРОННА БІРЖА» завжди раді надати Вам кваліфіковану консультацію з питань укладення договору і готові піти назустріч при виникненні труднощів з реєстрацією в електронній системі та публікацією лотів. А нова для Вас процедура електронних торгів стане легкою та зрозумілою з підтримкою професійної команди, що займає ТОП місце в рейтингу електронних майданчиків та має 7 річний досвід продажів на ринку.

1. Крок–пройти реєстрацію на електронному майданчику за посиланням https://neb.org.ua/register заповнити усі необхідні поля форми, надати підтверджуючі документи та запитувані підтвердження (згоду) і отримати доступ для початку роботи в електронній торговій системі – особистого кабінету учасника торгів.

! Звертаємо увагу, що саме з цього моменту розпочнеться найцікавіше – функціонал електронної торгової системи стане доступним після прийняття відкритої пропозиції (оферти) ТОВ “НАЦІОНАЛЬНА ЕЛЕКТРОННА БІРЖА” про приєднання до вимог нормативно-правових актів, які регулюють порядок проведення електронних торгів.

2. Нарешті – можна здійснювати пошук та ознайомлення з тими лотами, які Вас найбільше зацікавлять. І якщо у Вас обмаль часу, або ви у пошуку найпривабливіших активів за хорошими цінами, плануєте освоїти успішну стратегію викупу і блискавично отримати відмінний результат – тоді Вам до нас, спеціалісти ТОВ “НАЦІОНАЛЬНА ЕЛЕКТРОННА БІРЖА” стануть надійним помічником, а придбання активів в електронній системі ефективним.

3. Обрати актив та подати заявку для участі в торгах. Функціонал електронного майданчика ТОВ “НАЦІОНАЛЬНА ЕЛЕКТРОННА БІРЖА” дозволяє легко формувати заявки на участь в електронних аукціонах, та містить зручні поля для закритих цінових пропозицій, що зробить на перший погляд рутинний процес доступним і дозволить зосередитися на основному – підготовці та участі в електронних торгах.

4. Крок – оплата гарантійного та за наявності реєстраційного внесків. Такий внесок здебільшого складає 10% від початкової ціни продажу майна та перераховується на банківські реквізити оператора електронного майданчика не менше ніж за 1 годину до закінчення кінцевого терміну прийняття пропозицій. І не потрібно хвилюватися – у разі скасування електронного аукціону або відмови від своєї цінової пропозицій гарантійні внески будуть повернуті Вам відповідно до вимог Регламентів електронних торгів.

5. Участь у аукціоні –найбільш цікава частина процесу торгів, тут ви зможете відчути справжній азарт змагання на відкритих та публічних електронних торгах – в режимі реального часу спостерігати за іншими учасниками, перебивати їх ставки, змагатися за такий потрібний та актуальний лот. Якщо ви ніколи не бачили, як зупиняють поїзд, який рухається на неймовірній швидкості – тоді вам до нас на електронні аукціони. Ми зупинемо його для вас на тій точці ціни, яка відповідатиме вашим вимогам.

6. Оформлення результатів аукціону – оплата ціни за лот, у деяких напрямках підписання протоколу та укладення договору. Завдяки підтримці нашого майданчика, вам не потрібно буде розбиратися у безлічі напрямків та врегульованих ними строків – ми зробимо це за Вас, Вам залишиться тільки стати щасливим власником лоту і розділити свій успіх від перемоги оператором.

Щиро сподіваємося, що це буде тільки стартом нашого спілкування з Вами, так як наші клієнти приходять до нас знову і успішно реалізовують себе в нових напрямках діяльності!

Догори